Sommaren

Sitter och kollar på gamla bilder från sommaren när jag gick ut nian, 09. Det var lätt den bästa sommaren i mitt liv och jag hann med så otroligt mycket och träffade så sjukt många nya människor. De flesta personerna jag umgicks med då är tyvärr inte mina vänner idag men de kommer alltid stanna i mitt hjärta tillsammans med alla minnen vi upplevt tillsammans! Känns knappt som man lever idag när man tittar tillbaka? Har nog glömt hur det är att skratta så mycket som man gjorde då. Förstår knappt hur vi orkade flänga omkring så mycket ens? Jag är iallafall glad att några kort hann tas (trots att de aldrig bör visas) så jag kan minnas den tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0