27 februari

Var med erika i fredags träffade även sahar och emma sen, minnesvärd kväll! Vaknade upp och mådde äckligt dåligt i söndags. Pallrade mig iväg på balträning tillsammans med min bror, snurrade så jag höll på att dö. Nu börjar träningarna bli riktigt jäkla svåra och stegen är jätteviktiga nu. Idag var första dagen på praktiken och den gick hyffsat bra. Kom en timma sent eller ja det spelade egentligen ingen roll eftersom jag kan välja att börja tio eller elva. Jobbade iallafall till sju och aldrig har en dag gått så långsamt? Äntligen kommit hem och ätit nu iallafall!

Måste iallafall tipsa om världens bästa mascaror. Den vita är ett serum/primer som ger dubbel effekt och den svarta en volymgivande mascara som är vattenfast (jag använder bara vattenfast) båda kostar 335 kr/st och är helt sjukt bra + att det är lång hållbarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0