Love the way you lieee

Min dag hittils i detalj

Var på sjukhuset vid tio i åtta imorse.. hann precis in hehe.. Kom hem vid tjugo över åtta och somnade, vaknade kvart över tio i tron om att jag försovit mig vart skitstressad. Fixade mig snabbt på en kvart och precis när jag är klar att gå kan jag inte hitta min nyckel. Slutade med att jag fick gå ut via bakdörren och sedan fick mamma åka hem för att låsa på lunchen. Kom till praktiken och de sa att det egentligen var olönt att jag bara skulle vara där 1,5 timma.. övade igenom mitt muntliga svenska prov en gång sedan damsög jag hela butiken och märkte varor. Käkade lunch snabbt kvart i tolv och sedan sprang jag till h&m för att betala min topp jag hade hängt undan. Råkar precis missa 16 bussen till skolan men hann som tur med en annan buss så jag kom ikapp på rece. Kom till skolan, kul att träffa hela klassen igen MY BABYS <3 Gjorde muntliga provet först av alla gick helt okej. Slutade vid fyra och hann med bussen tio över. Åkte till federal för att kolla min piercing (haft smärtor) han sa att jag har skavsår under huden och det antagligen kommer läka inom tre dagar annars ska jag tillbaka. Gick (obeservera GICK haha) sedan hela vägen hem från abisko och tog det lungt ett tag. Snart ska jag och mamma åka till hennes jobb för att scanna in ett foto till mtt cv woho. Ikväll ska jag plugga och fixa lite saker, hinner aldrig andas.



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha ja de e mina favo.. har 3 st av dem :D ifrån cubus :)

2011-03-30 @ 22:35:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-31 @ 07:33:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0