ibland är sanningen kall

Var med några från min klass i Nkpg, vi stannade bara en timme på uf-mässan men ändå så tog det mig fem timmar från att jag åkte hemifrån till att jag kom hem, jobbigt! Ihssan är i stockholm men kommer eventuellt hem ikväll så jag märker väl om han dyker upp eller inte. Ångrar att jag inte stannade hemma idag och gick till sjukgymnasten istället, hatar att uf-mässan ska vara obligatorisk. Sov jättedåligt inatt och har haft ont i nyckelbenet hela dagen, tur att jag slipper idrotten imorgon iallafall!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vi skulle med till UFmässan egentligen men drog till ikano ist ! :)

2011-03-10 @ 22:16:12
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0