i got shot with an broken arrow

Kom i tid till praktiken klockan elva imorse och dagen flöt på. Fanns inte mycket att göra alls men jag ska försöka stå ut en vecka och se om jag hittar något nytt annars får väl jag hänga i skolan! Fick sluta tre så jag jobbade bara fyra timmar men det kändes som en evighet! Tog en liten shoppingtur för mig själv och mötte frida en stund. Sedan kom ihssan och hämtade upp mig och vi åkte hem och såg färdigt filmen eftersom vi aldrig gjorde det igår. Klockan fem skjutsade han in mig till stan och jag drog till subway för att käka med Frida,Frida,Cornelia och Elin. Idag fyller nämligen fridapullan arton år, grattis! Nu har jag precis kommit hem och ska snart sätta igång med att skriva mitt pm inför nationella proven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0