Crash And Burn

Slutade jobba vid tre idag och nu har jag precis kommit hem. Fick sms av Milad att vi har nationella prov imorgon?? jag som trodde det var på torsdag. Ringde i panik till linnéa som ringde anna som förklarade att de hade flyttat provet. Är så irreterad på allt annat idag också speciellt äckliga människor, twi. Eftersom min praktikplats inte vet att jag ska ha provet imorgon måste jag åka in och jobba på morgonen vilket jag hade sluppit om det var torsdagen.... ÅHHHH nu ska jag äta

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: Åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece :D

2011-03-29 @ 17:15:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0