sommmarlov, jag har saknat dig!

Jag kör på sommarskolan denna vecka ut, ska kämpa för mitt vg!
sen äntligen blir det sovmorgon i flera veckor framåt.

Studenten var rolig! min moster,hennes exman, min kusin och mormor kom hit sedan traskade vi ner på katedral och såg på när Arvid sprang ut. Kollade på när Arvid gick på flaket sedan gick vi upp vid biblioteket och kollade lite på de andra studentflaken, såg bla min älskling! han var jättefin. Sedan gick vi hem och käkade tilltugg tills Arvid kom hem. Då åt vi buffé och strax efter vi käkat efterätt kom min faster, hennes man och min kusin.
Arvid drog ut och det gjorde jag med vi åttatiden. Mötte upp Maggan och Tilda sedan träffade vi maggans vänner Vicki och Linnéa. Var på en fest i stan ovanför Platå till elva ungefär. Sedan gick de ut på krogen och jag träffade älskling lite snabbt, ångrar att jag inte gick in med honom! Efter det gick jag till Erika i stan och var där resten av kvällen. Mötte sedan upp Maggan för att få en följeslagare hem och sa ett snabbt hejdå till ihssan! Hade en väldigt rolig kväll faktiskt! :)

Här kommer några av de väldigt få bilderna som jag tog med min kamera
resten av släkten fotade jättemycket så ska be att få fler bilder!





Kommentarer
Postat av: ELLEN

jag vet inte vad den heter, du får spana in arkivet för det finns bild nånstans..färgade rätt nyligen :)

2011-06-13 @ 20:04:50
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0