Matte fucking b

Det här är bland det dummaste jag gjort tror jag.. att försöka mig på ett vg. Alla andra njuter av sitt sommarlov och jag har minsann inte varit ute på fyra dagar utan suttit med nosen i matteboken och jag fattar fortfarande ingenting. Idag åkte jag inte till skolan iallafall utan kollade på fias skolavslutning imorse sedan försökte jag plugga hemma. Skulle egentligen gjort provet imorgon men Ann sa att jag fick göra det på fredag om jag ville. Förstörde mina planer för imorgon, blir ännu en dag med matte KUL..? nästa år matte c..? anna vad tänkte vi??????

NU jordgubbar till matten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tänkte helt enkelt inte malin... vi trodde vi va nått.. .. "ÅHHH MATTE C!!! KUUUL" njaa :(

2011-06-17 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0