Hemma från huvudstaden!

Kom hem igårkväll och var hela kvällen med min älskling och taha!
Har haft roliga dagar tillsammans med min släkt och inte en gnutta hemlängtan!
fick träffa morfars överlevande syskon på hans 90 årsdag, ätit gott och lekt med mina kusiner.
Fick även reda på att min moster ska gifta sig, om några veckor åker de till en söderhavsö och gifter sig på stranden.
Blev några timmars shopping också, fick hem två toppar från manhattan och en sommarklänning från zara, woop woop!

Dagen innan jag åkte till stockholm hängde jag med Bakis-Maggan på johannelunds badplats
sedan åkte vi till henne (simon) i lambohov. Martina kom på kvällen och vi käkade godis och jordgubbar.
Hade en rolig kväll med mina fina vänner, den avslutades framför en skräckfilm med martina!


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-20 @ 14:35:26
URL: http://idas.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0