our love is magical

Var i skolan i fredags eftersom magen inte gjorde ont mer, konstigt nog hade frida haft samma sak som jag hade?
Annars har helgen har varit bra! i fredagskväll var vi på steves och fikade med ihssans vänner och sedan åkte jag älskling och taha hem till camilla för att fira hennes birthday. Igår åkte jag och älskling med mamma och provade bilar vid halv elva sedan skjutsade vi honom till tåget och efter det shoppade jag och mamma. Ihssan kom till mig igen vid åtta när han hade kommit hem från västerås och resten av kvällen va vi med taha.

Gick upp halv tolv imorse skulle iväg på bal och bröllopsmässan men sen smsa johanna och sa att det var ovärt så tur att man inte gick då!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0