9 december

ÅH så irreterad. Matteprovet gick dåligt trots att jag pluggat två dagar i sträck... fy.
Åkte in till stan och hade naturkunskap på björkö. Efter att vi slutat klockan tolv kommer jag på att jag glömt plånboken i skolan och var tvungen att åka tillbaka för att hämta den sen hem, JOBBIGT.

Snart ska jag till isabelle på födelsedagsmiddag sen krogen. Hittar inte mitt stora svarta halsband jag köpte i somras? Rivit runt i rummet i säkert en timma nu. Det sjukaste är att det låg på mitt skrivbord i fredags för jag provade det för första gången då........ÅÅÅÅÅÅÅÅH varför händer sånt jämt mig

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv- Japp,fin bild! :)

2011-12-10 @ 13:39:40
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0