18

Festen i fredags hos mig blev rolig och utgången på platå likaså. Jag hade nog lite för roligt och det mesta av kvällen minns jag inte. Igår fyllde mamma år och min moster kom till linköping. Ihssan drog upp mig ur sängen vid tre och jag spydde som en gris, ska inte dricka igen på ett år MINST. döda mig. Jag låg i soffan hela dagen och kunde inte äta något förutom fil fram emot kvällen. HAR ALDRIG MÅTT SÅ DÅLIGT I HELA MITT LIV. Idag har jag mått helt ok, har varit på stan hela dagen tillsammans med min moster, mamma och syster. Har käkat buffé på ming palace så nu behöver jag inte äta på en vecka..

Här kommer några bilder som tjejerna tog! Tack för alla presenter finisar, ni är guld


































Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du påminner liiitegrann om Carina Berg. som om du vore en kusin eller nått :P

2011-12-05 @ 17:45:53
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Fraj

Hahaha det brukar låta så, men framåt onsdag-torsdag har man glömt bort hur dåligt man mådde ;)

2011-12-05 @ 22:47:43
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0