Summer of 69

Glömt bort bloggen lite grann, ursäktar mig.

I lördags hängde jag med alexandra,erika,amanda och elin i ryd hemma hos alex, det var en mysig lördagskväll jobbigt att missa bussen hem bara.
Igår var jag med ihssan och vi åkte för att handtvätta mammas nya bil den blev snygg och det var roligt! Åkte hem och sedan skjutsade ihssan mig till ryd där jag mötte alexandra och amanda. Jag käkade mcdonalds sen gick vi hem till alex och rökte vattenpipa och vid nio hämtade ihssan mig. Vi åkte hem och kollade på BB sen drog vi ut lite överallt och kom hem fyra inatt. Resulatat: jag missade min sjukgymnast tid imorse vid halv tolv..

JUST NU sitter jag och min syster ute och solar är supervarmt och jag har redan bränt mig


Alex pipa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0