say fool you must be crazy

Ledsen att jag inte bloggade igår man hann aldrig igårkväll. I skolan ville man bara skjuta huvudet av sig, hur jobbigt som helst. Jag och Frida drog till stan efter vi slutat för att kolla efter praktikplats men hittade ingenting. Väntade i stan till klockan sex sedan kom mamma in med papperna till min mobil och jag fick hämta ut den igen. Tyvärr så gick det inte skicka sms eller ta emot sms så ska svänga förbi The Phone House idag igen, blir så irreterad! Sen kom Ihssan in till stan och snacka med mig sen var jag med honom ett tag tills han åkte hem för att äta men han kom såklart tillbaka senare som den ängel han är, jag älskar honom. Han åkte kanske från mig vid elva på kvällen, då hade jag somnat.

Iallafall sitter jag och äter frukost nu, har friluftsdag idag tillsammans med alla friskolor och jag valde stadskampen. Ska möta tjejerna vid stångebro klockan tio! hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0