Ny blogg, bra va?

hejsan svejsan har fixat till min blogg lite, kommer förmodligen fixas till mer när jag har tid. Orkade inte med den förra bloggen pga att sidan var så seg, den funkade inte med bloglovin + att den var knäpp när det gällde att ladda upp bilder.

Min dag har varit seg, fick stå ut med ramona första lektionen i skolan :| Hade en jobbig kväll/natt igår så jag sov jättedåligt och mina ögon hade svullnad upp på morgonen, snyggt! Efter estet lektionen hade jag 1,5 timmes hål medans resten utav klassen hade italiano. Jag gjorde klart min historia till imorgon och lite matte. Sen käkade vi lunch, ogillar vår nya lunchmat i skolan och jag verkar vara den enda? urk. Sista lektionen var engelska sen klockan ett drog jag hem. Min älskling slutade vid halv tre och kom till mig vid tre tiden kanske? Varit med min sweetie hela dagen och nu har han åkt. Fredag imorgon, GILLA.



Älskar bilden av någon konstig anledning? Turkiet

Kommentarer
Postat av: sahar

ät bajs :D

2010-09-03 @ 08:43:04
Postat av: mathiilldaa

älskar dig och turkiiiieeet 2010 ! <3

2010-09-04 @ 13:13:32
URL: http://honhalvdansken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0