never let me down..

Umgicks med älskling hela kvällen igår vi åkte ner till stan en stund och satt på 55an men jag hade ont i magen så sedan gick vi hemåt. Hände en skum grej när vi gick igenom kyrkogården (mycket närmare väg hem till mig) precis när vi kom till utgången av kyrkogården så ser vi ett bildäck komma rullande och lägger sig vid våra fötter? Vi tänkte att det kom en bit längre uppifrån vägen eftersom den lutar ner men de enda vi kunde se när vi titta uppåt var ett par med sin hund som precis kom gående? skumt! Gick iallafall hemåt sedan och kollade på tv resten utav kvällen innan vi somnade, jag var helt slut!

Jag vaknade åtta idag var chockad själv! försökte somna om och vaknade vid tio och då kunde jag inte stå ut längre så väckte älskling haha. Han gick hem vid två för han ska jobba idag..

Nu ska jag släppa ut mina tjocka SVIN i det friaa

gammal bild när vi hade våra marsvinsbebisar, sött va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0