long as i'm alive baby i die for you

Igår var jag och älsklingen hemma hos mig och pluggade en stund efter skolan och vid fem åkte han iväg på möte. Vid tjugo i sex tog jag bussen in till stan och mötte linnéa och sedan samlades vi alla i klassen vid saga teatern. Ingen lärare var där och madde i klassen har ansvaret, hon var inte ens där vid sex så typiskt madde som vi sa men tur att hon kom lite senare. Vi blev informerade om vad som kommer hända på modevisningen och sedan fick vi testa oss fram hur vi skulle gå på scenen. Usch känns som jag inte ens vill gå längre :( vi var klara vid tio över åtta och då hämtade ihssan mig och linnéa sen släppte vi av henne vid rece och åkte vidare till 55an och stannade där till nio. Efter det åkte vi hem till mig och gjorde färdigt ihssans inlämningsuppgift sen kollade vi på "kungarna utav tylösand", jag somnade och ihssan åkte hem.

Hade bara tre lektioner i skolan idag. Först mode då jag testade min outfit, är inte nöjd alls. Sedan hade vi håltimma då vi övade vilken ordning vi ska gå i på modevisningen, alla snackade i mun på varandra och det blev riktigt rörigt men fixade sig tillslut vi får hoppas på det bästa! Hade lunch och sedan en engelskalektion. Ihssan hämtade oss när vi slutat och vi dumpade linnéa vid rece som vanligt och sen var vi i stan en stund och sen hemåt. plugg ikväll, can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0