I'm coming up only to show you wrong

Försov mig imorse lite grann sådär och bestämde mig för att jag inte orkade med idrott på morgonen så jag skippade den! Nästa lektion var inte försen 10.40 så jag sov en timma till och tog bussen vid 09.40 för att hinna med tio bussen ifrån rece. Kom en halvtimma för tidigt till skolan och alla de andra var på cloetta men cornelia kom efter ett tag och höll mig sällskap. När de andra hade kommit skulle vi haft UF men läraren var sjuk så vi drog och käkade först så hann vi få äta av kycklingen innan den tog slut :) Resten av lektionen gjorde vi ingenting, får lite ångest när jag inte gör något eftersom vi har så många inlämningar nästa vecka, jobb med modevisningen + matteprov vet inte hur vi ska hinna allting. Efter lunch hade vi historia och efter det matte. Jag förstår mig verkligen inte på matten, tur att jag inte är ensam! När vi slutat hämtade älsklingen mig och vi åkte hem och sov några timmar han drog nyss hem för att käka och jag känner att det kurrar i min mage nu så ska ner och hjälpa mamma med maten.






lite fint ego sådär
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0