i wanna love you everyday and every night

HEJ!
Haft en bra jättebra skoldag idag, mitt humör var på topp! först hade vi en knasig idrottslektion vid stångebro sen hade vi möte med min klass helt SJÄLVA, utan någon lärare som våga sig lägga i nu..skönt! Efter det blev det hamburgare till lunch, yummmii. Historia lektion efter vi käkat och jag hade skrivit klart om varför invandrare är bra för sverige, så ägnade lektionen åt att slå in min och Linnéas historiaböcker i plast, skitfina med bubblor hehee. Sista lektionen var matte det var segt med en seg lärare men vi överlevde! Promenerade in till stan med Mathilda,Anna,Anna och Johanna jätteonödigt egentligen för jag tog bussen hem direkt när vi kom fram..

Har fått mitt senaste paket från ellos som vi beställde i förrgår, en höstjacka och en bustier FINT! Snart kommer älskling till mig kan inte bli mycket bättre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0