you will never find someone like me

Igår var jag hemma hela dagen och gjorde ingenting efter att ihssan åkt. Vid tio kom han utanför mig och vi snackade ut lite sen gick vi in till mig och tog det lugnt och vid halv tolv åkte han hem igen.

Idag fick vi sovmorgon ända fram till lunch! SKÖÖÖÖNT jag kunde knappt öppna ögonen första gången min klocka ringde sedan fick jag smset från min lärare om att vi fick sovmorgon och då sov jag i två timmar till. På styling lektionen kollade vi på filmen "tuppen" ÄLSKAR DEN. sen hade vi en kort engelskalektion och eftersom jag inte har italiano fick jag sluta. Åkte hem och sov en timma sen hämtade mamma mig och vi åkte till optikern, fick nya linser och provat glasögon mina gamla glömde jag i solariumet..efter det åkte vi och handlade och nu har vi precis  kommit hem. Älskling kommer nog en stund senare hoppas jag!


jag&linnéa ifrån modevisningen, blev inga bra bilder aaee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0