you spread a smile on my face

Jag hade svårt att gå upp imorse men efter att ihssan väckt mig ett antal gånger kom jag upp iallafall. Skolan har varit OK och sista lektionen var uf så då åkte jag och cornelia med benjamin in till tornby för hon skulle till ikea och jag skulle kolla praktikplats. Slutade med att jag aldrig kollade praktikplats utan tog en fika med corre istället! Köpte med mig en tröja sen fick jag skjuts in till stan. Kollade efter några praktikplatser sedan tog jag bussen hemåt. När jag kom hem sov jag en timma sen kom mamma och hämtade mig vid fem. Vi åkte in till stan, hämtade ut mina glasögon och min mobil som var färdig. Jag fick en helt ny men fem minuter efter vi gått ut från butiken märkte jag att den inte fungerade men nu funkar den iallafall! Efter det tog jag och mamma en sväng på stan och fick med mig en tröja och ett par leggings hem. Snart kommer älskling till mig en stund sen ska jag försöka sova tidigt idag!

bilder från imorse när jag och Mathilda var ute och fotade!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0