when the drugs don't work no more you get high on life

stressande dag igår! jag försov mig sen glömde jag min dator hemma och satte mig på fel buss men det löste sig! Lämnade in alla uppgifter i mode när jag kom till skolan även om de inte blev så lyckade. Drog ner till stan med Linnéa och Elin för att ta en fika på espresso house och vid två gick vi till saga teatern. Där satt några av klassen och blev sminkade och linnéa joinade dem. Jag och elin blev indragna till frisörerna och mitt hår blev fantastisk fint! blev så nöjd! Efter vi hade fixat håret blev vi sminkade sedan var det på med kläderna och vi gick en testomgång, blev lite fel men det löste sig.

Vid sex var första visningen och då var min mamma, min syster och ihssan på plats! nervöst med det gick bra ändå. Efter visningen drog jag på mig ett par jeans sen sprang jag och mathilda till mcdonalds och köpte cheeseburgare. Tanten bakom mig i kön knackade mig på axeln och sa att jag var jätteduktig, sånt gör mig så glad! Gick tillbaka till saga sedan och tog det lugnt ett tag sedan bättrade vi på sminket och drog på oss kläderna igen för halv nio var sista visningen. Den gick så mycket bättre och kvällen var väldigt lyckad, så glad att jag har så fina tjejer i klassen! Efter sista visningen träffade jag ihssan och vi fikade på steves sen åkte vi hem till mig och sov!

Alla bilder kommer förmodligen upp imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0