our love is never ending thats why they hate like that

Efter skolan igår hämtade älskling mig och vi åkte in till stan för att kolla om min mobil var klar eftersom den är på lagning. The Phone House hade inte skickat den till sony ericsson ännu så kommer ta minst två veckor till, blä dålig service! Sedan skjutsade älskling hem mig och jag tog det lugnt hemma tills han kom till mig. Lite senare på kvällen åkte vi förbi brasken och efter det träffade vi en kompis till ihssan. Resten av kvällen var vi hemma.

Idag har vi också bara varit hemma och älskling åkte hem en stund men kommer hit lite senare, får se vad som händer en fredagkväll som denna!


älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0