Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter sen till år

igår var jag med ihssan, vi åkte till Fadis verkstad och fastnade där några timmar. Vid fem åkte vi ut till biltema på ikano för att byta några grejer sedan skjutsade ihssan hem mig. Vid nio kom han till mig igen och drog hem vid halv tolv.

idag har jag varit i skolan, den var tråkig det händer aldrig något BLÄ. Jag och Linnéa ändrade vårat UF företag iallafall så det känns lite bättre och roligare nu, hoppas verkligen på det. Från att vi slutade skolan tills nu har jag mest sovit, tror jag gått in i någon slags höstdepression?

Planer för kvällen? - Kungarna av Tylösand och Paradise Hotel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0