baby it's cold outside

Jag och Elin tog tåget till mjölby igår och möttes av alla tjejer hemma hos cornelia. Kvällen var helt OK även om det inte blev som tänkt! Jag och Elin satt på stationen och väntade på tåget hem i 55 min sen gick tåget bara till vikingstad så fick ta buss därifrån, SURT. Jag var riktigt arg och när vi väl kom till linköping hade jag missat bussen så tog ettan till abisko och GICK hem. Älskling kom iallafall vid två igår och sov hos mig.

Vaknade av att älskling fick telefonsamtal och var tvungen att åka, jag trodde klockan var kanske nio? Men den var ett! Helgen går så äckligt snabbt imorgon är det redan måndag USCH

Några bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0