you're amazing, just the way you are

orkade inte blogga igår men vi var och kollade på något med friends på morgonen sen gick vi tillbaka till skolan och gjorde lite aktiviteter. Efter det hade vi lunch sedan åkte vi in till stan för halv ett skulle vi vara på bion. vi såg filmen "fish tank" och den var inte alls bra utan bara tråkig enligt mig. åkte hemåt och sen kom älskling till mig så jag var med honom resten av kvällen.

idag har det varit en vanlig dag och vi har jätttemycket att göra i skolan och under praktiktiden, redan jobbigt med praktiken som den är. vi slutade vid ett och då åkte jag in till stan en sväng sedan tog jag bussen hem och la mig för att sova i fyra timmar. nyss vaknat nu och känner mig mycket friskare!

imorgon efter skolan blir det att öva på modevisningen som är på lördag, jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0