that's just the way it is, things will never be the same

sov dåligt inatt och det var snö överallt imorse och det förstörde min dag lite eftersom min buss aldrig kommer när det är snö så jag fick gå till vallaplan och såg nog ut som en snögubbe när jag kom fram. när jag väl var på rece så var bussen tjugo min sen till skolan KUL! annars har skoldagen rullat på och jag har kämpat gärnet, har hur många uppgifter som helst att göra. slutade fyra idag och hade sedan samtal med min lärare och mamma till halv fem. jag och mamma tog bussen hemåt och var hemma vid tjugo över fem, härligt. imorgon ska vi göra aktiviteter med friends hela dagen sen ska vi på bio med skolan, låter som en bra dag tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0