stressed out

Försov mig imorse men jag hade tur för imorse skulle vi ha idrott i t1 hallen och det ligger ungefär tio minuter ifrån mig. Jag och Linnéa har kämpat med vårt UF idag, linnéa stackarn som var sjuk var tvungen att komma till skolan för att jobba med det. Hade en historia lektion och sedan vid två samlades vi för att gå igenom hur vi skulle gå på modevisningen men slutade med att Milad fick damp och gick därifrån. Vi tog bussen till konsert och kongress och övade på hur vi skulle gå i två timmar ungefär, vi slutade kvart över fem. KUL att vi måste gå upp vid sex imorgon för vi ska samlas för hår och smink klockan SJU, usch låter som en rolig fredagskväll för mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0