det regnar idag men imorgon kanske solen skiner

älskling kom till mig igår och piggade upp mig lite, skittråkigt lov rent ut sagt. sen sov han över här och drog klockan åtta imorse till jobbet. det var meningen att jag också skulle gå upp då eftersom jag mamma och skrutten planerade att åka till sthlm över dagen men söt som jag är somnade jag om såklart och vaknade TIO I NIO. resten av högen trodde jag var uppe så jag fick sitta i bilen och käka min frukost vid nio hehe. Annars har dagen varit prima, vet inte hur många snygga kläder jag provat tyvärr inte med mig lika mycket fint hem.. men en hel del blev det iallafall :) mamma är trött och sur så älskling kommer inte hit och sover ikväll :( DÅLIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0