jag står bakom dig, och du står alltid bakom mig

jag hade en jättemysig födelsedag! det blev att vi käkade på ming palace, längesen jag åt kinamat, det är så sjukt gott. Min bror kastade i sig maten sen drog han för att träna och vi andra tog en sväng på stan. Vid halv tio åkte jag och hjärtat hem till mig och kollade på film en stund innan han åkte hem.

Imorse gick jag upp tjugo över sju för min älskade mamma fyller nämligen år idag!! (hehe jag vet bra födelsedags present hon fick för 17 år sedan va?) hon fick iallafall lite presenter av oss och sedan gick jag och la mig igen. Lyckades sedan försova mig sista dagen till praktiken, duktigt. Sitter just nu hemma och väntar på att älskling ska komma hit, tror jag ska ringa min mamma snart som är nere i Gbg och roar sig med sina systrar!




fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0