Söndag

Igår åkte jag till stockholm med familjen. Vi åkte åtta på morgonen och kom hem vid åtta på kvällen.
Anledning: min kusin skulle konfimeras så vi packade ihop oss på morgonen och körde direkt till kyrkan.
Kommer aldrig glömma min konfirmation! jag övade bibeltexten jag skulle läsa i kyrkan i över en vecka innan haha.
Efter kyrkan åkte vi hem till min moster och åt massor med tilltugg,mat och efterätt innan vi satte oss i bilen
och åkte hem igen. När vi kom hem gick jag in till stan och mötte upp älskling och hans vänner.

Idag har jag hängt med älskling tills han gick hem och resten av kvällen ska bestå av GG.
Ikväll drar mamma till sthlm sen vidare mot Oslo, woo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0