dancing with the devil

Igår fungerade inte bloggen, varför vet jag inte. Igårkväll satt vi iallafall bänkade framför paradise hotel, min syster vid tvn och jag vid datorn eftersom jag låg två avsnitt efter hehe.. sen bakade jag lussebullar tillsammans med mamma, eller jag kollade mest på man är inte så sugen på att baka halv elva på kvällen?

Idag hade vi bowling som ett litet avslut på idrotten sen har dagen i skolan gått snabbt faktiskt. Min och johannas redovisning var inte så lyckade ehe kan ju vara bra att ha med bilden i powerpointen om man redovisar om den! Sen har jag fått kissie viruset på min dator så den har tillbringat dagen hos rektorn, får hoppas att den fungerar i helgen!
 
Planerna för ikväll är att träffa min älskling, jag hoppas han kommer snart!


såhär fräsch och snygg var jag förra helgen

spana in vinnaren, jag spöa skiten ur elin o frida..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0