My weekend

I fredags blev det utgång med bobo och sahar. Började kvällen på ågatan bar med drinkar och avslutade sedan på platå!

I lördags träffade jag sahar och några en snabbis sedan gick jag till 55an för ihssan jobbade. Träffade på drutten så satt och pratade gamla minnen med honom och dog av skratt! Lite senare kom även emil och kawa en stund. Vid halv två kom alexandra in till stan så mötte henne en snabbis och satt sedan och väntade på att älskling skulle sluta. Skjutsade hem alex sedan drog jag, älskling och taha till Mcdonalds för att käka och sedan hemåt.

I söndags åkte jag och älskling till simhallen. Träffade på alex och erika lite oväntat. Hade en mysig dag där som avslutades med 12 minuters solning i tannefors. Brände sönder mig i ansiktet, mestadels ögonlocken och hela överkroppen. Så idag (mitt i vintern) var jag hemma ifrån skolan pga solbränna, KUL.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0