Årsresumé 2011

Januari



Invigde de nya året med ett brutet nyckelben på simhallen, inte sådär jättekul. Har fortfarande problem med det.

Februari




Hände inte speciellt mycket. Hängde i skolan, var med ihssan, var hundvakt åt mini för första gången.

Mars



Firade 10 månader med ihssan och hans födelsedag!

April




Hade den värsta praktiken i mitt liv på e-teak, bar tunga grejer och fick problem med nyckelbenet. Solade för första gången utomhus, invigde vattenpipa med alexandra och amanda.

Maj





Fick mitt första brev av ihssan efter några veckor utan varandra. Åkte på Bob Marleys minneskonsert i skärblacka, såg min bror dansa bal.

Juni




1 Juni kom ihssan hem. Såg arvid ta studenten, solade och badade mycket i berg.

Juli





Åkte till ullared, tylösand och danmark med martina och ihssan.

Augusti




Åkte till stockholm på min kusins konfirmation. Var på skänninge marknad, åkte och badade med ihssan och köpte sockervadd.

September



Bytte bloggdomän till myshowroom, upptäckte wordfued, började med en lista på bloggen (som jag måste publicera igen!) Beställde studentmössan.

Oktober




Blev många fikakvällar i kylan på steves, hade praktik på kicks och levde livet.

November




Bytte tillbaka min blogg till blogg.se, firade 1 år och 6 månader med ihssan. Färgade håret från svartbrun till ljusare.

December





Äntligen fyllde jag 18, hade världens bästa födelsedag, har haft underbara utgångar, mamma pappa och mormor fyllde år, julafton, nyårsafton på platå, bästa vän fyldde 18. December är min favoritmånad.

Gjorde den här rätt snabbt, kunde allt lagt ner lite mer tid. Har även insett att jag måste ta mer foton att se tillbaka på så det får bli mitt nyårslöfte i år. Jag har haft ett riktigt 'bergodalbane' år 2011, pendlat mellan olika känslor och upplevelser. Jag hoppas iallafall på att 2012 kommer bli det bästa året någonsin! Har mycket att se fram emot såsom studenten, balen mm :) KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0