5 januari

Var nere en snabbis på stan med min mamma och min lillasyster idag. Skulle gå till banken och min optiker men tydligen hade båda stängt för det är trettondagsafton.. Annars har jag inte gjort så mycket idag, har städat marsvins buren vilket är jobbigare än vad det låter. Först måste man bygga en utbrytningssäker hage (de rymmer jättelätt), lägga tidningar på golvet för annars halkar dem, släppa ut dem, ta ut och städa buren, diska ur buren, låta den torka, fylla på buren med nytt, fånga in marsvinen, städa undan alla tidningar, damsuga och moppa golvet. Tog mig ungefär 2 timmar. SKITJOBBIGT ALLTSÅ. Ville bara säga det. Och nu ligger de små grisarna helt utmattade i nytt sågspån, lyckans ostar

Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0