10 januari



Hej!

Idag var jag hemma från skolan, hade trots allt bara en lektion. Har jordens snuva och är ont i halsen. På köpet har jag fått en ögoninflammation (tror jag), mitt ena öga är iallafall illrött och tårfyllt. Frågan är om jag ska gå imorgon, missar så himla mycket om jag inte går. Vet dock inte hur jag ska klara att pilla i mina linser sedan ha sminklektion? Dessutom slutar vi sent och efter det har jag balmöte. Måste iallafall bli frisk till helgen, på fredag ska jag ut med sahar och på lördag till stockholm för att gå på 'Spamalot' på Oscarsteatern. Spamalot biljetterna fick min mamma i 50 års present (eller hon fick ticnet biljetter) sen gav hon oss andra i familjen det som julklapp! Smart ellerhur :D?

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0