Love is a mirror that shines through your eyes




Bilder på mig och maggan från när vi gick i sjuan och var unga och dumma..

Igår hängde jag med maggan på fest i lambohov. Snart ett år sedan jag var i lambo town tänk att man hängde där nästan jämt ett tag haha! Träffade på några roliga personer jag inte träffat på länge och det var verkligen kul :) Eftersom vi ställde om klockan till sommartid igår blev det lite strul med bussarna men höglund skjutsade som tur var hem mig,maggan,emmie och johanna vid tre. Jag gick hem för att äta och somnade vid fem kanske och senare väckte älskling mig när han kom. Sov länge imorse och började kolla på en film men sedan åkte ihssan iväg. Ikväll blir det mys söndag framför tvn och lasange till middag! Vi har nu ätit lasange fyra söndagar i rad utan att tänka på det lite roligt sådär :)

Förresten färgade jag mitt hår igår flera nyanser ljusare, inte för att det syns mycket men jag blev nöjd!
Kommentarer
Postat av: Magdalena

men usch haha. måste ta lite nyare bilder snart va ;D? <3

2011-03-28 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0