instead of watching me - you should be reaching me.

Sista lektionen i skolan typ tio minuter innan vi slutade så slog jag och elin våra kloka huvuden ihop och kom på att vi borde ha våra första lektioner inställda imorgon eftersom vår lärare ska åka till Nkpg med UF på morgonen direkt. Vi gick och pratade med dem och mycket riktigt så börjar vi inte förrän TJUGO I TOLV imorgon, kul att man säger det till eleverna då! Sen tog jag bussen hem bokade om min sjukgymnasttid för tredje gången till klockan åtta nästa onsdag och klämde i mig en semla med vaniljkräm (det var riktigt äckligt, mandelmassa ska det vara). Sen dess har jag sovit och det var skönt, härligt med sovmorgon imorgon och uf-mässa hela dagen är JÄTTEGLAD!!!

Saknar mini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0