i'll never ask you to change

Praktiken gick helt okej idag, jag och johanna gick kors och tvärs i stan för att leta efter drottninggatan (ja jag vet hur patetiskt det låter) vi skulle lämna en leverans och inte en liten utan en stor jäkla sackosäck, rolig syn för åskådarna inne på mcdonalds! Vi hittade fram tillslut iallafall.. Jag trodde precis att jag hade gjort klart mitt pm till nationella proven som ska vara inlämnat på torsdag men sen ringer linnéa och nämner att det högst får vara 300 ord. Nu har jag förkortat så långt det går och mejlat ramona!

vädret idag var ju bara U N D E R B A R T

Kommentarer
Postat av: Maxtanja

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-07-25 @ 14:49:25
URL: http://maxtanja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0