i promise to make you happy

Ni kommer aldrig tro vad jag gjorde imorse haha. Vaknade vid halv nio och morgontrött som jag är skulle jag bara gå upp för att gå på toa men fastnade i täcket och faller pladask på golvet :( skrapade upp knät och nyckelbenet har flyttat sig lite tror jag. PLUS allt detta är jag verkligen förkyld, legat i soffan hela dagen annars har jag bara gått till köket och tillbaka. Alla mongolider i min klass sitter just nu på föräldrarmöte och min mamma skulle åka dit nu, önskar nästan jag var där vill ju också ha fika....

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: hej hej :) tyvärr delar jag inte med mig av min leverantör hihi vi är ju konkurrenter ;)

2011-01-13 @ 19:31:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0