broken

Åkte till simhallen igår med mina old friends magdalena och emmie, kul att träffa dem men sedan blev dagen mindre skoj. Vi ramlade av båten i rutschkanan och jag slog i mitt nyckelben. De på simhallen trodde inte den var bruten men tyckte jag skulle åka upp till akuten, det räckte med att vi kom upp till omklädesrummet så höll jag på att svimma. Fick knappt på mig några kläder förutom maggans kofta och mjukis för det gjorde så ont. Tjejen från simhallen kom för att titta till oss och påpekade att jag var helt vit i ansiktet så hon sprang efter vatten och fribiljetter till oss sedan kom mamma och vi körde till akuten. Där var det mycket folk och jag fick gå in och ut till doktorn, röntgen osv vi kom dit vid två och klockan sju fick jag åka hem. Benet är brutet rakt av men eftersom det inte gått genom huden slipper jag operation och det ska läka av sig själv så där hade jag tur! annars ska man väl inte klaga hehee.. aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0