6 december

Hej!

Imorgon har jag och älskling månadsdag! Tyvärr hinner vi inte träffa varandra den här veckan. Ska ägna onsdag och torsdag till att plugga matte c eftersom vi har prov på fredag, JÄTTEROLIGT! På fredag ska jag hem till isabelle för att fira hennes 18 årsdag + en kort utgång eftersom jag ska hem tidigt. På lördag morgon vid åtta åker jag och mamma till stockholm för hundutställning och fira mormors födelsedag på söndagen. Nämnde jag förresten att pappa fyller år imorgon?
Grattis i förskott papi! Nu ska jag fortsätta kolla senaste GG avsnitten sedan försöka sova!

Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

sv; åh, tack så jättemycket! :')

2011-12-07 @ 21:50:55
URL: http://angelicaaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0