23 december (mobilblogg)

Tänk att det redan är julafton imorgon? Knas. Igår firade vi fina sahar som fyllt 18 år! Först förfest hos henne med issa,cathy och atash och senare mot kvällen kom några fler. Åkte in till stan och var på ågatan en stund sedan sliver hela kvällen, kul kväll och natt! Imorse packade jag, slog in paket fixa med marsvnen osv. Vi skulle åka till sthlm tolv men kom istället iväg vid två.. När vi kom hit åkte vi till närmaste shopping center och köpte sista julklapparna. Vi i min familj har alltid med sig flest julklappar konstigt nog, iår har jag med mig 16 stycken, woop! Hoppas ni alla kommer ha världens bästa jul, det ska jag ha! Kramar <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0