oh sunshine sunshine

Idag var det första dagen i skolan på tre veckor, jobbigt att gå upp imorse. Pia hade bakat tre plåtar med kakor till oss när vi kom in till klassrummet. Det var en sockerkaka,en nougatkaka och en chokladkaka, gott sådär på morgonen.. Vår lärare till stylingen var inte i skolan så vi lyssnade på linnéas berättelser om sina livsbesvär istället. Käkade lunch vid elva sen hade vi en mattelektion innan vi slutade. Jag,linnéa och mathilda missade bussen så vi gick till resecentrum det var hur varmt som helst ute! När jag kom hem satte jag mig på framsidan ihopp om att få lite färg och då kom maggan förbi. Drog ut en sväng med henne och hennes hund och vid halv fem hämtar mamma mig, har möte med milad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0