you ain't seen nothing yet

Kollade på schemat imorse och insåg att jag inte behövde vara i skolan den tiden jag trodde utan kunde komma efter lunch alltså, 12.10 NICE. Hade en historia lektion och sedan UF lektion som skulle vara till halv fem men vi fick sluta tio över fyra. Drog in till stan med cornelia,frida och frida. Köpte band och spets till klänningen och sedan två par jeans! Vid sex tog jag bussen hemåt och vid halv åtta kom älskling till mig. Nu ligger han i min säng och om en halvtimma ska vi kolla på "kungarna av tylösand", bra underhållning.

Kommentarer
Postat av: djoikiis<3

hejj, vilken fin blogg du har! &heart;

2010-10-01 @ 15:28:00
URL: http://djoikiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0