we will never ever ever be apart

Igår gick friluftsdagen snabbt vi började vid tio och fick sluta halv tolv. anna,johanna och elin var i vårat lag men fula som de är kom de aldrig så jag och linnéa fick gå med ett annat lag. Ihssan kom och hämta mig och ketkot vid cloetta efter vi hade slutat och vi åkte in till stan och käkade mc sen lämnade vi in min mobil på The Phone House IGEN, fjääärde gången nu. Drog en sväng till ljunkan senare och förbi fadis verkstad, sen skjutsade vi linnéa till rece och åkte hem till mig och sov några timmar. Var hemma resten av kvällen och mitt hjärta åkte hem vid halv tolv.

Slutade ett idag och vid två hämtade älsklingen mig på resecentrum för jag råkade missa bussen. Vi åkte till norrköping med hans två kompisar i en bmw så de kunde lämna sin bil i nkpg. Efteråt gick vi och käkade på en resturang där och när vi skulle köra tillbaka till lkpg hade vi oturen att bli stoppade av farbror blå. tusen kr i böter för ihssan, gäller att köra rätt haha. När vi väl kom hem till lkpg släppte vi av en av hans kompisar och körde för att släppa av den andra. Nu har jag precis kommit hem och ihssan har åkt! dags för ett bad vaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0