i wanna be a billionare so fucking bad

Igår åkte jag mamma och min syster ut till tornby för lite shopping. Fick med mig fina saker hem, en tunika, en volang tröja, en bustier, två par skor och lite saker till mitt rum från ikea. Nu ligger en superfin svart matta på mitt golv!

min älskling kom till mig när vi hade kommit hem därifrån och käkade här sedan fick han vänta tills jag hade fixat till mig lite och efter det åkte vi för att hämta hans bror och hans tjej. Blev bilträff i tornby resten utav kvällen samt bilrace vid flygplatsen, träffade mycket folk och vädret var bra! Vid halv tre åkte jag och ihssan hem till mig och kollade på film tills vi somnade.

Just nu sitter jag och väntar på att ihssan ska komma tillbaka hit, han skulle skjutsa sin familj. Sen ska vi antagligen kolla på en film och njuta av att det är söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0