i make your lips shake and your bones quake

Satte mig ner igår kväll och öppnade matteboken.. sen kom ihssan och jag stängde den igen. Var med honom ett tag och vid halv elva läste jag lite i boken sen gick jag och la mig!

Skolan känns lite lättare nu börjar få ordning på allting och det känns bra! Idag hoppade vi runt som idioter till musiken som vi ska ha på modevisningen haha, min klass är riktigt bra. Ikväll ska jag försöka göra färdigt min artikel i svenska och imorgon tar vår lärare ingen närvaro första lektionerna så behöver inte vara där försen 11.20, SKÖNT. Ska fota mitt plagg sen dra till stan och kolla om jag hittar något snyggt band + svarta byxor YES.




fin mobil va? är nog ensam i världen om att ha en så fin..

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack :D<3

2010-09-28 @ 22:49:20
URL: http://justmejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0