do you think about me now and then?

Ihssan kom till mig igår jag bytte om lite snabbt sedan drog vi in till stan och tog en fika på steves med hans vän ranj. Träffade mycket folk och vi satt där ett bra tag. Erika,Sahar,Amanda och Alexandra kom förbi så satt och snacka ute med dem tills ihssan åkte iväg en stund, då satte jag mig med ranj och vänta ett tills han kom tillbaka. Gick en runda i stan sen åkte ranj hem och vi skjutsade hem sahar,andreas och hassan. Vi var inte hemma försen tjugo över tre och jag slockna direkt.

Vaknade halv ett idag, skönt att få sova! Ihssan drog hem och mamma&min bror gick ner till stan, själv hemma är rätt skönt det också.


gammmal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0