and even though it's a struggle love is all we got

Min älskling kom till mig igår och sov över här. Vi åkte en sväng förbi brasken med hans kompis och jag köpte lite mjölk till frukosten sånt som min mormor brukar göra typ? Åkte hem igen sedan och min älskling fick 10 röda rosor utav mig samt ett kort, söt jag är va? Idag firar vi nämligen 4 månader tillsammans!

Vi kom iväg båda två imorse vid tjugo i nio eftersom vi båda började halv tio. Fick Ihssan att åka buss med mig, inte ofta det händer! Skola till fyra idag och var hemma vid fem. Sov i 2,5 timmar när jag kom hem, jättetrött! Inte träffat min älskling idag trots att det är vår månadsdag men jag tycker vi fira den tillräckligt igår.


älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0